Monday, January 21, 2013

Mihmihmihhh.

Assalamualaikum wbt.


Apasal kau letak tajuk Mihmimihhh..?


Entah..


Aku tengok blogger hebat guna. Aku pun nak le jugak..


Blerrghhh..!!


Takpa laahh.. tajuk apa-apa pun boleh. Sementara ada masa dan semangat ni. Baik ler saya gunakan untuk keluarkan satu entry. Promosi kek sendiri. Dapat duhet.

Kaaa chinggg..!! ;P


Kek ni dah lama sangat saya buat. Dah seminggu lebih. Baru hari ni nak letak kat blog. Ampun ya sayangku blog..! ~pitammss~













Bangun.. bangun jangan pitam..! ;P


Choc Moist Cake dengan hiasan M&M dan KitKat.

Saiz 8 inc. Harga RM150.


Berminat. Boleh hubungi saya. Irma 013 258 8230.


Mihmihmihhh...! ~ sambung buat kerja. nak hias pavlova ~





4 comments:

kathy said...

presentation yg sntiasa mengiurkan..mihmihmih.. (selalu tengok namee guna perkataan ni..hehe)

nanonano said...

mihmihmihh...
nk trgelak sy tgk gmbar akak ni
sbb hr tu nk try buat yg cmni la..
skali coklat m&m xckup, beli 3paket kecik je time tu, kitkat pon bli 10paket xckup, stresss betui, hahaha..so tabur lebih2 kurang je, pagar kosong je la..hehe
nk letak hrga pun seram sbb 2jenis coklat ni mahal2 kan T__T

anumuchan said...

wahh meriahnyeeeee..nyum2..

Amie said...

Mihmihmih...tengok gambar ooo rupanya itu...meriah sungguh atasnya tu, kemas pagar coklatnya...kreatif!